Search
Close this search box.

محتوای همیشه سبز چیست؟

محتوای همیشه سبز

کاربرد محتوای همیشه سبز چیست؟

آیا می‌دانید منظور از محتوای همیشه سبز چیست؟ محتوای همیشه سبز در مبحث سئو سایت در تهران با عنوان Evergreen Content شناخته می‌شود، محتوایی است که پاسخگوی سوالات مخاطبان سایت شما می‌باشد و از این بابت برای حفظ رتبه سایت شما ارزش بالایی دارد دارد، محتوای همیشه سبز تاریخ انقضا ندارد یا به عبارتی در دوره زمانی محدودی سرچ نمیشود بلکه همیشه جستجو می‌شود می‌باشد و باعث حفظ رتبه و زنده نگه ماندن سایت شما می‌شود . برخلاف محتوای فصلی که در بازه خاصی جستجو می‌شود و برای مدت محدودی جذابیت دارد و بعد از آن میزان سرچ آن کاهش می‌یابد، می‌باشد. محتوای همیشه سبز برای اینکه ارزش خود را حفظ کند، باید بطور مرتب به روز رسانی شود. اگر شما عزیزان علاقه مند به یادگیری دیگر روش های بالا بردن رتبه سایت مانند اسکیما در سئو هستید مقالات مربوطه را حتما مطالعه نمایید.

نحوه تولید محتوای همیشه سبز

مزایای تولید محتوای همیشه سبز برای وبسایت

محتوای همیشه سبز یا ever green content یعنی محتوایی که با گذشت زمان همچنان مفید و با ارزش باقی می‌ماند، به دلیل اینکه حاوی اطلاعاتی فراتر از یک خبر یا توضیحات مربوط به یک مرجع خاص است. یکی از اصلی‌ترین و مهم ترین مزایای یک محتوای همیشه سبز برای سایت جذب بازدیدکنندگان به وبسایت به دلیل مرجعیت و اعتبار بالای آن است. معمولا محتوای همیشه سبز با استفاده از کلیدواژه‌ های مرتبط با کلمه کلیدی اصلی و بصورت به نیچ (تخصصی)، کار می‌شود. علاوه بر این، محتوای همیشه سبز در بدست آوردن اعتبار و اطمینان کاربران نیز بسیار مؤثر است، به عنوان مثال، یک سایت خبری با انتشار محتوای همیشه سبز و بروز در زمینه موضوعات خاص و ترند روز، به مرور زمان به مرجع اطلاعات و اخبار جدید برای کاربران خود تبدیل می‌شود.

 

روش تولید محتوای همیشه سبز

توجه داشته باشید، برای تولید محتوای همیشه سبز، باید به موضوعات متفاوتی مانند: تاریخچه، فواید و مزیت های استفاده‌ بلندمدت از یک محصول، و… پرداخت. همچنین شما عزیزان می‌توانید از عناوین جذاب مانند: “چطور یک محصول مناسب انتخاب کنیم؟” نیز استفاده کنید. بطور مثال، موضوعات جذابی که به پوست، مو و سلامت جسم و ذهن کمک می‌کنند نیز برای جذب مخاطب در سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار مفید است. از جمله مواردی دیگر که به آن ها می‌توانیم بپردازیم عبارتند از: ورزش، تکنیک های رفع استرس، انواع ماساژ و بسیاری از موضوعات کاربردی و جذاب دیگر.
بهتر است از کلمات مثبت مانند: “سلامتی، شادی و زیبایی” نیز در محتوای سایت خود استفاده کنید تا بازدیدکنندگان بهتر و سریع‌تر به محتوای سایت شما جذب شوند. نکته دیگری که باید رعایت شود، بروز رسانی محتوا پس از انتشار آن است. پس از مدتی به دنبال بروز کردن محتوا و اضافه کردن اطلاعات مفید و بیشتر برای مخاطبان خود باشید.

روش های تولید محتوا برای وبسایت

در مبحث تولید محتوا برای یک وبسایت، تولید محتوای مفید و پاسخگوی نیاز کاربر برای جذب مخاطبان بسیار هائز اهمیت است. برای تولید محتوای با کیفیت با توجه به نوع وبسایت، می‌توانید از روش‌ و ابزارهای مختلفی استفاده کنید. یکی از این روش‌های مهم تولید محتوای یونیک، بازنویسی و ترجمه مقالات موجود در وب سایت‌های مرجع دیگر با اعمال تغییرات اساسی، جزئی و جذاب برای خوانندگان می‌باشد. تولید و نوشتن مقالات بروز و مطرح کردن مسائل ترند روز دنیای پیرامون و تجزیه تحلیل آن‌ها، استفاده از تصاویر مناسب و ویدیوهای کاربردی، ارائه روش و راهکارهای جدید و پاسخ به سوالات متعدد کاربران، تولید محتوای خبری، برگزار کردن وبینار و ویدیوهای آموزشی نیز از دیگر روش‌های تولید محتوا در وبسایت ها هستند.

استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا

اخیرا استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار بسیار قدرتمند در تولید محتوا مورد توجه مدیران وب سایت ها قرار گرفته است. شما عزیزان با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق و شبکه های پیشرفته، هوش مصنوعی می‌توانید محتوای مفید و قابل قبولی برای وبسایت ها، بلاگ ها و پست های شبکه های اجتماعی مانند (اینستاگرام و تلگرام) و… ایجاد کند. تکنولوژی هوش مصنوعی قادر است به صورت خودکار، مطالب متنوع و جذابی در زمینه های مختلف از جمله: فناوری، سلامت، آموزش، ورزش، بهداشت و… تولید کند و در زمینه تولید محتوا کمک شایانی در جهت کاهش هزینه های نوشتن محتوا به شما بکند. با این حال، برای کسب بهترین نتیجه در تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی،  به دانش متمرکز در زمینه تجزیه تحلیل و ارزیابی محتوا توسط شما و همچنین آگاهی از بهترین روش برای استفاده از این تکنولوژی نیاز است.

نتیجه گیری

در نتیجه محتوای همیشه سبز یعنی همان evergreen content، معمولا شامل مطالبی در حوزه‌های آموزشی، راهنمایی، سفر، سلامت، زندگی شخصی و زندگی حرفه‌ای است. محتوای همیشه سبز می‌تواند به عنوان یک استراتژی موثر برای جذب مخاطبان دائمی و افزایش ترافیک سایت و بالا بردن رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل مفید باشد. در کل، محتوای همیشه سبز برای بهبود و بهینه سازی SEO و افزایش ترافیک وبسایت بسیار موثر است.

توصیه سئو ویتامین به شما این است که با محتوای همیشه سبز سایت خود را زنده نگه دارید و ترافیک ارگانیک سایت خود را افزایش دهید، همجنین اگر نیاز به مشاوره رایگان سئو یا طراحی سایت دارید می‌توانید از طریق شماره 09210859124 با کارشناسان ما در تماس باشید.

5 پاسخ

  1. ممنون از نکات مفیدی که رایگان در اختیارمون میزاری سئو ویتامین😍💊✨️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *